FRENCH (then english) COMMENT and ONE WISH

Your feedbacks, comments, offers

FRENCH (then english) COMMENT and ONE WISH

Postby michel74 » 28 Jun 2011, 10:53

FRENCH COMMENT and ONE WISH (next version will be in english)

REMOTE PC simplifie considérablement ma vie d'une manière simple mais efficace. En effet, je ne suis pas obligé de me déplacer constamment quand mon épouse et ma fille rencontrent une difficulté sur leur PC.
Elles sont des problèmes élémentaires, ridicules : mais ma fille ne sait pas encore lire, et mon épouse n'a aucune patience ni jamais de temps pour apprendre.

Notre maison est toute petite. Elles m'appellent en me disant leur problème. Je n'ai pas à me déplacer dix ou vingt fois par jour.

Je n'ai pas l'utilité d'une connexion Internet: je je travaille chez moi. De plus, quand je me déplace avec mon portable, mes fichiers sont sur un NAS.

Le programme est très rapide et réactif. Pourtant nous n'utilisons que le WiFi g, sur des machines déjà anciennes.

Il existe de nombreuses méthodes informatiques pour résoudre ce problème. Il existe également de nombreux freeware et opensource. Mais ils ont des fonctions trop lourdes et inutiles pour moi. J'ai découverte REMOTE PC, et il est parfait.

Un seul souhait. Des copier-coller plus rapides et simples. Les copier-coller sont une opération extrêmement répétitive !

Cette offre d'une version gratuite pour l'utilisation LOCALE, est vraiment généreuse. J'espère en bénéficier à nouveau !

..............Michel ( FRANCE)

ENGLISH COMMENT and ONE WISH

REMOTE PC greatly simplifies my life in a simple but effective way. In fact, I do not have to constantly move me when my wife and my daughter met a problem on their PC. They are basic problems, ridiculous, but my daughter is not yet read, and my wife has no patience or time to ever learn.

Our house is very small. They call me telling me their problems. I do not have to move ten or twenty times a day.

I do not use an Internet connection, I am home-worker. Also, when I travel with my laptop, my files are on a NAS.

The program is very fast and responsive. Yet we only use the WiFi g, on machines already old.

There are many computational methods to solve this problem. There are also many freeware and opensource. But they have responsibilities too heavy and unnecessary to me. I discovered REMOTE PC, and it is perfect.

One wish. Copy and paste faster and simpler. Copy and paste is an extremely repetitive!

Offer a free version for local use, is very generous. I hope to enjoy again!

..............Michel ( FRANCE)
michel74

Re: FRENCH (then english) COMMENT and ONE WISH

Postby Administrator » 02 Jul 2011, 07:37

Thank you, but we are the vendors of Anyplace Control, but not Remote PC
Administrator
Site Admin

Return to Feedback and Wish List